2013. június 25., kedd

Sült csirkecomb mexikói zöldségköret,rizs



Vannak napok,amikor nincs kedvem főzni. Ilyen volt a tegnapi nap is. De éhes a család és persze én is. Nagyon szeretem a wokot használni. A szomszéd zöldséges szuper bio fűszereket árusít, adalékanyag és tartósítószer mentes fűszerek. Az utóbbi időben nála vásárolok,nagyon ízletesek, nekem beváltak. Nagyon sokféle csirke fűszer is kapható, így a választás sült csirkecomb lett. A zöldségköreteket imádom, bármilyen legyen is. A fagyóban mexikói zöldségköret volt. Serpenyőben vajon gyorsan megpároltam és rizst főztem mellé. A csirkecombokat csirkekirály fűszerkeverékkel szórtam meg, ami a következőket tartalmazza: só, rozmaring, fokhagyma, majoranna, zsálya, tárkony, zöldségek. A wokban kevés olajjal meglocsoltam és készre sütöttem. Gyors,egyszerű és finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése