2015. január 23., péntek

Göngyölt karaj spenóttal és vegyes körettel

Hozzávalók:
6 szelet sertéskaraj,
6 szelet füstölt tarja,
6 hosszú csíkra vágott trappista sajt (kb. ujjnyi vastagra vágtam),
ízlés szerint só,
3 csomag zacskós rizs,
6 db sárga sütnivaló burgonya,
2 db tojás,
zsemlemorzsa,
liszt,
1 csomag fagyasztott spenót,
3 gerezd fokhagyma,
2 dl tej

A karajszeleteket kiklofoltam és besóztam,majd 10-15 percet állni hagytam. Ezt követően minden szeletbe egy füstölt tarját és egy csík trappista sajtot raktam.
Majd összetekertem és fogpiszkálót szúrtam bele.

Ezután megforgattam a lisztben,tojásban és a zsemlemorzsában.

Majd bő,forró olajban kirántottam. A gyors rizst,sós forró vízben 5 percig főztem, a burgonyát bő,forró olajban kisütöttem. A fagyasztott spenótot lábasba raktam,a legkisebb fokozaton kiolvasztottam,ízlés szerint sóztam, majd 3 gerezd fokhagymát nyomtam bele. 1 evőkanál lisztet csomómentesre kevertem a tejjel és hozzáadtam a spenóthoz,folyamatosan keverve sűrűre főztem. Ezután tálaltam. Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése